Tunne. Kokemus. Sitoutuminen.
Autamme sinua suunnittelemaan ja toteuttamaan markkinointia entistä tehokkaammin. Saavutat kanssamme liiketoiminnan tavoitteesi, ja nukut yösi hyvin. Luomme mielekästä markkinointia, joka sitouttaa kohdeyleisöä, tuottaa onnistuneita asiakaskokemuksia ja lisää myyntiä kansainvälisillä B2B-markkinoilla.
Ota yhteyttäTunne. Kokemus. Sitoutuminen.
Autamme sinua suunnittelemaan ja toteuttamaan markkinointia entistä tehokkaammin. Saavutat kanssamme liiketoiminnan tavoitteesi, ja nukut yösi hyvin. Luomme mielekästä markkinointia, joka sitouttaa kohdeyleisöä, tuottaa onnistuneita asiakaskokemuksia ja lisää myyntiä kansainvälisillä B2B-markkinoilla.
Ota yhteyttäAsiakaskokemus
Meille asiakaskokemus on yhtä tärkeää kuin itse työn laatu. Katso videolta, mitä Pesmelin markkinointijohtaja Ilkka Hiirsalmi kertoo yhteistyöstämme.
Asiakaskokemus
Meille asiakaskokemus on yhtä tärkeää kuin itse työn laatu. Katso videolta, mitä Pesmelin markkinointijohtaja Ilkka Hiirsalmi kertoo yhteistyöstämme.
Katso videoNPS 60
Mittaamme asiakastyytyväisyyttä jatkuvasti yhteistyössä riippumattoman osapuolen kanssa. Viimeisin NPS-arvomme (Net Promoter Score -suositteluindeksi) oli rohkaiseva 60 (Trustmary, asteikko -100 – +100).
Asiakasreferenssit
Viestin välittäminen oikeille ihmisille digitaalisessa ja nopeatempoisessa maailmassa vaatii vahvan strategian, mieleenpainuvan tarinan ja laajan media-alan osaamisen.

ABB
Energy Efficiency Movement
Autamme ABB:tä luomaan energiatehokkuutta edistävän, verkossa toimivan liikkeen, joka kokoaa yhteen alan ammattilaiset, asiakkaat, kilpailijat sekä suuren yleisön.

Metsä Fibre
Yhtenäisen tarinan kertominen kaikissa medioissa
Teemme tiivistä yhteistyötä Metsä Fibren kanssa varmistaaksemme, että kestävän kehityksen ja sosiaalisen vastuun kaltaiset tärkeät aiheet saavat ansaitsemansa huomion.

Pesmel
Digitaalisemman Pesmel-kokemuksen luominen
Tiiviissä yhteistyössä Pesmelin kanssa olemme luoneet entistä kilpailukykyisemmän brändi-identiteetin, verkkosivuston, käyttökokemuksen ja markkinointimateriaalit kansainvälisille markkinoille.

iLoq
Vierivä brändi ei sammaloidu
Olemme luoneet brändi-identiteetin, joka kestää nopeaa kasvua, kansainvälisille markkinoille laajentumista ja teknologista kehitystä – kehittyen strategisesti yrityksen mukana.

Neles
Uuden painopisteen löytäminen avainmarkkinoilla
Autoimme Nelestä tavoittamaan yhden keskeisimmistä asiakassegmenteistään kampanjalla, jossa erityisesti painottui Neleksen ymmärrys muuttuvista sellu-, paperi- ja biotuoteteollisuuden markkinoista.

Metso Outotec
Uuden brändin käyttöönotto yrityskaupan jälkeen
Brandkind on tehnyt yhteistyötä Metso Outotecin kanssa, jotta uusi brändi-identiteetti saatiin suunnittelupöydältä osaksi jokapäiväistä markkinointia ja myyntiä.

EHYT ry
Kampanjan onnistumista ei voi aina mitata tuotolla
Monikanavainen, podcast-sarjasta somejulkaisuihin ja valtakunnalliseen radiomainontaan ulottuva kampanja auttoi vanhempia perustelemaan järkevästi kantansa keskustellessaan kannabiksesta lastensa kanssa.

Sympa
Inhimillisyyttä ohjelmistoihin
Brandkind on auttanut tuomaan persoonallisuutta, hauskuutta ja värejä Sympan brändi-identiteettiin ja nykyaikaisen SaaS-ratkaisun markkinointiin, joka keskittyy yhä digitalisoituneempien ja automatisoidumpien HR-toimintojen luomiseen.