Brändiosaamista vahvistamassa

Alkuvuodesta Client Directorina aloittanut Iiro Aarnikoivu siirtyii Brandinkille VML MAP:lta, jossa hän vastasi Fordin markkinoinnista Suomessa.

Brandkindilla on todella kiinnostavia asiakkaita. On mahtavaa päästä tuomaan omaa asiantuntemusta ja ratkaisuja pöytään. Monikanavahallinnan osaaminen auttaa näkemään eri alueiden synergiat. Haluan paneutua syvemmälle brändeihin, jotta voimme auttaa asiakkaitamme saavuttamaan tavoitteensa entistä tehokkaammin,” Aarnikoivu kuvailee.

Iiron myyntikokemus on ollut arvokasta, erityisesti uusien asiakkaiden hankinnassa.

”Myyntityö vahvasti stressinsietokykyäni ja ongelmanratkaisutaitojani. Kattava ymmärrys asiakaspolusta tekee oikeiden ratkaisujen tarjoamisesta asiakkaalle helpompaa.”

Asiakassuhteet etusijalla

Brandkindilla Iiro keskittyy asiakastapaamisiin ja asiakassuhteiden vahvistamiseen.

”Asiakkaiden kestävän kehityksen innovaatiot ovat askel oikeaan suuntaan. On hienoa, että Brandkind hyödyntää tekoälyä. Tekoälyosaamista voidaan tarjota asiakkaille ja se tukee kaikkien osapuolten toimintaa.”

Brandkindin luova asiantuntemus on tehnyt häneen suuren vaikutuksen.

”Tavoitteemme on tarjota asiakkaillemme lisää luovuutta ja lisätä brändin näkyvyyttä kekseliäiden ja ainutlaatuisten ratkaisujen kautta.”

Iiro saa liikunnasta voimaa luovuuteen ja työstä palautumiseen.

”Olen innokas urheilija. Kesäisin juoksen ja talvisin hiihdän. Salilla treenaan ympäri vuoden, joko yksin tai porukassa.”