Brandkind people: Nick Barlow
Englannin kieltä ja kielioppia rakastava filosofi, Nick Barlow, on yksi Brandkindin Creativeista, joka on erikoistunut muuttamaan syvälliset tekniset oivallukset suurelle yleisölle ymmärrettäviksi sanoiksi. Hän suhtautuu intohimoisesti etiikkaan ja DEI-aiheisiin. Saatat kuulla hänen vahvan äänensä joissakin tuottamissamme videoissa.
”Alun perin opiskelin filosofiaa”, hän sanoo. ”Ja siitä lähtien olen työskennellyt yhden intohimoni – englannin kielen – kanssa monin tavoin, kuten journalismin, opetuksen, käännösten, editoinnin, copywritingin ja jopa ääninäyttelijänä.”
Arvon luominen on tärkeää
Nickin laaja työkokemus tarkoittaa, että hän tuo tiimiimme arvokkaita asioita, kuten ihanteita, jotka vastaavat omiamme. ”Yksi Brandkindillä työskentelyn vetovoimatekijöistä on paitsi työn monipuolisuus, myös tunne siitä, että me kaikki työskentelemme saman tavoitteen eteen. Haluamme paitsi tarjota erinomaista palvelua asiakkaillemme, mutta myös tehdä sen tavalla, joka auttaa meitä kaikkia luomaan arvoa taloudellisen tuloksen lisäksi.”
Copywriterina Nick on vastuussa kirjoitetun sisällön tuottamisesta asiakkaillemme ja projektien suunnittelun auttamisesta. Hän tekee tiivistä yhteistyötä projektipäälliköiden ja AD:iden kanssa luodakseen vakuuttavia tarinoita. ”Tiivis yhteistyö meidän toimistomme ja asiakkaidemme välillä on elintärkeää”, hän huomauttaa. ”Rakastan työskennellä ihmisten kanssa ja pallotella ideoita. Tämä luova puoli vetoaa minuun.”
Motivaatio, ammattitaito ja tyytyväisyys
Myös tehokkaan viestinnän haaste ja palkinto, jossa erilaisia mutta toisiinsa liittyviä ajatuksia yhdistetään johdonmukaiseksi viestiksi, kiehtoo Nickiä. Yhteyksien luominen ihmisten välille on tärkeä osa hänen työtään.
”Eri toimialojen asiakkaat, joiden kanssa työskentelemme, asuvat ympäri maailmaa. Meidän on välitettävä heidän viestinsä tavoilla, jotka kiinnostavat heidän yleisöään riippumatta siitä, kuinka laaja tai kapea se on. Insinöörit saattavat olla kiinnostuneita aiheista, jotka eivät ehkä innosta markkinointipäällikköjä, ja suuri yleisö on kiinnostunut jostain aivan muusta, mutta meidän on kyettävä kommunikoimaan heidän kaikkien kanssa yhtä tehokkaasti.”
Brandkind on paikka, jossa kaikkia arvostetaan, mikä luo Nickin mielestä tehokkaan työympäristön. ”Olen työskennellyt yrityksissä, jotka eivät voisi vähempää välittää henkilöstöstään. Mutta täällä kaikki kokevat, että heillä on oma roolinsa asiakkaidemme vaatimusten täyttämisessä. Työskentely motivoituneen tiimin kanssa ammattimaisen sisällön tuottamiseksi on äärimmäisen tyydyttävää.”