Uusi käyttökokemus

”Showell keskittää myyntimateriaalit yhteen paikkaan ja antaa pääsyn niitä tarvitseville mahdollisimman helposti”, sanoo Showellin kaupallinen johtaja ja osakas Aleksi Niemi. ”Loppukäyttäjä löytää helposti aineistoja, voi räätälöidä sisältöjä, pitää ammattimaisia esityksiä ja jakaa sisältöä asiakkaiden kanssa.”

Nykymaailmassa törmäämme usein sovelluksiin, joiden tehtävänä on etsiä ongelmia. Showell sen sijaan syntyi asiakkaan nimenomaisen pyynnön ansiosta. ”Kymmenen vuotta sitten meitä lähestyi yritys, joka halusi tietää miten he voisivat pitää parempia esityksiä ja jakaa materiaaleja tapahtumissa ja näyttelyissä”, Niemi kertoo. ”Olemme kehittäneet tuotettamme siitä lähtien.”

Paljon on tietenkin muuttunut kymmenessä vuodessa. Viime vuosikymmenellä oli käytössä painetut, käsin jaettavat materiaalit, mutta nykyaika vaatii erilaisia ratkaisuja. ”Nykyään käyttökokemus on täysin erilainen virtuaalikokouksineen ja digitaalisen jakamisen myötä. Showell on kuin digitaalinen, brändätty näyttelytila asiakkaille.”

Asiakaskeskeinen alusta

Tähän mennessä kaikki on sujunut hyvin, ja Showell on todella osoittanut hyödyllisyytensä asiakkaillemme verrattuna muihin alustoihin, kuten Teamsiin tai Sharepointiin. ”Showell on samantapainen kuin nämä alustat, mutta emme ole tarjoamassa niille vaihtoehtoa, vaan parannusta. Sellaisia sisältövarastoja ei ole tarkoitettu asiakaslähtöiseen työhön. Showellissa aineistoja on paljon helpompi synkronoida, koska se on valmis, täysin muokattava ja täysin brändätty alusta”, Niemi huomauttaa.

Digitalisaatio tuottaa paljon dataa. Showellin alustan avulla käyttäjät voivat tunnistaa, mitä esityksen tai materiaalikokonaisuuden osioita on luettu eniten, tai millä on ollut suurin vaikutus. Kaikki tämä auttaa parantamaan sisällön laatua.

Räätälöidyt esitykset erityistilanteisiin

”Jos käytät Sharepointia, sinulla ei ole aavistustakaan siitä, miten muut käyttävät sisältöä tai kuinka hyvin se vastaanotetaan. Showellin avulla näet, ketkä käyttäjät ovat olleet aktiivisimpia, mitkä aineistot ovat olleet käyttämättömiä ja niin edelleen. Viime kädessä Showell tekee jakamisesta asiakkaiden ja kollegojen kanssa hyvin yksinkertaista. Loppukäyttäjällä on mahdollisuus luoda räätälöityjä esityksiä ja materiaaleja erityisiin tilanteisiin”, Niemi toteaa.

Olemme Brandkindissa ylpeitä siitä, että tuotamme asiakkaillemme parasta markkinointi- ja viestintäsisältöä. Showell on intuitiivinen ja tehokas työkalu, joka helpottaa tuottamamme materiaalin tehokasta käyttöä, ja olemme iloisia voidessamme tarjota sitä palveluna asiakkaillemme.